Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Фінансове управління виконавчого комітету Шумської міської ради

Основними завданнями фінансового управління є:

1)     забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території об’єднаної територіальної громади ( далі – громади );

2)     розроблення в установленому порядку проекту міського бюджету;

3)     підготовка розрахунків до проекту міського бюджету та прогнозу на наступні за планованим два бюджетні періоди і подання таких документів на розгляд виконавчого комітету;

4)     забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;

5)     розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат;

6)     проведення разом з іншими структурними підрозділами міської ради аналізу фінансово-економічного стану громади, перспектив її подальшого розвитку;

7)     здійснення державного контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями громади законодавства щодо використання ними бюджетних коштів;

8)     здійснення загальної організації та управління виконанням міського бюджету в межах громади, координація в межах своїх повноважень діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше